Mosoly az OLVASÓNAK

Nem a Parnasszus felé indultam. Csak írok...

Magamnak: lelki terápia. Neked: talán lehetne léleksimogatás.

Higgyünk ebben!

2011. április 10., vasárnap

Erósz és a slicc



Már megint tanítottak, hangnemre okítottak az okosok.
Legyek mai, diktál a kor!

A kór. A levegőbe száműzött  értelem, mely öncélúan illeszt szavakat, s mint korszerű illúzióbazár kínálja a líra portékáit -, selypít vagy dünnyög az árus, egyremegy! A sznob mindig potenciális vevő, megáll az asztalánál. Rábólint, abból kér, amit a szavak és képek trendivé  riszáltak.
Kit érdekel ma már Erósz, a vágy is az újhullámnak hódol! Mit énekelni boltívekről! A panelek közé szorult nulltündérek hangja elfojtja úgyis, s a hipphopp-kofák versringyóját bambult, divatra éhes kultúremberek fogyasztják.

Ma megint okítottak az okosok!
Hosszú út porából köpenyeget venni nem ciki, már régesrég avítt, akárcsak eltűnni hirtelen, mint erdőben a vadnyom!
Mondjam, maradok, és az erotikával is bánjak divatosan, ha lehet, emígyen:

"sliccem néha férfiasan
nyitva hagyom, látszik a hasam."


11 megjegyzés:

  1. Látom átírtad. Ma megnéztem, és visszajöttem megemészteni, így vettem észre más a forma. De mindegy nagyon jó. Sokszor visszajövök megcsodálni az a hihetetlen termékenységet, amellyel rendelkezel. Mintha egy olyan csapot nyitottak volna meg ahonnan ömlik a színarany. Ölellek Zoli

    VálaszTörlés
  2. Kedves Zoltán, nem írtam át. Az Erósz villan című itt alatt megvan. Ez valójában egyfajta morfondírozás - jóindulattal akár prózaversnek is lehet tekinteni!-, ugyanis az egyik honlapon kb. ezt a kritikát kaptam: a verseim témái és hangneme nem mai, ez a versem túlcizellált, zavaró a villan szó használata, elég lenne, "ha Erósz csak úgy ott lenne, bekukkantana egy résen" stb. Hát nagyjából ezekre reflektáltam, és a kritikusom két "modern" verssorát a végére biggyesztettem... :)

    VálaszTörlés
  3. Ui.

    A "színarany" jelző óriási túlzás, az én lírai hangvételű irományaim csak halvány jelei némi tehetségnek... :))))))))
    Mindenestre köszönöm a kedves szavakat, jólesett!

    VálaszTörlés
  4. Igen most látom! Ami a kritikusokat illeti, én nem veszem őket figyelembe. Mindannyian másak vagyunk, másképpen gondolkodunk, másképpen írunk. Ha megkérdem valaki véleményét, akkor adok is erre, ha nem kértem ignorálom. A becsukott slicc, és néha csukott száj is decensebb..:-) Nekem marad a színarany……….

    VálaszTörlés
  5. Akkor "arany és kék szavakkal" megköszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Meglepett a modernizálás, viszont megértem.
    Részemről sajnálom a történteket, nyugodj meg, az a Te hangod.
    Ölellek: Holdviláglány

    VálaszTörlés
  7. Holdviláglány, nem vagyok nyugtalan. Nem mindig a divatos a jó, vagy nem csak az a jó. Ezt én tudom.
    Az erotika számomra az, amit az Erósz villanban leírtam, a kritikusom számára pedig az, amit ezen írásom végén őtőle idéztem. Érzések és ízlések... Különböznek. :)

    VálaszTörlés
  8. Csak várok, várok...
    Látom hiába, így aztán Mohamed peti elindul a hegyhez... :)

    És minden nap, hétfőtől péntekig, és minden nap csak Erósz, és az ő slicce! :)

    VálaszTörlés
  9. "Mohamed peti", drága barátom, be jó, hogy jöttél!!!
    Kiléptem, mert az ott tapasztalt és megélt dolgok csak beárnyékolták az itteni napsütéses perceimet, óráimat. Téged mindig szívesen látlak, s "a blúzom néha emberhez méltóan kigombolom, hogy beláss a szívembe": ott vagy te is! :)

    VálaszTörlés
  10. Mint vendéget, így még talán nem fogadtak soha! Köszönöm!
    De nem hagyom, hogy elvakítson saját nagyszerűségem ám! :)) Még mindig egy sliccet látok ( igaz, nem akárkiét! :)) )
    Tervezem már, hogy meglátogassalak az új tanyán. :)
    Kellemes Húsvéti Ünnepeket! -meg ami vele jár- :)

    VálaszTörlés
  11. Még mindig csak sliccet látsz, mert az utóbbi időben messzire elkerülnek a szavak... :((

    VálaszTörlés