Mosoly az OLVASÓNAK

Nem a Parnasszus felé indultam. Csak írok...

Magamnak: lelki terápia. Neked: talán lehetne léleksimogatás.

Higgyünk ebben!

2011. március 17., csütörtök

Casanova szerelmében

 

 

 

 

 

 

              

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

 

   

 

         Láttam szemedben az illékony szerelmet.
                      

       Mágiád nyilai körberezegték testem,
                      

       s már tudtam, fagyból és forró napsütésből
                      

       csak rajtad át vihet az út.
                      

       Tudtam, téged nem kötnek
                      

       ragaszkodó határok, térarányok,
                      

       érzelmek kozmikus körforgásában
                     

       ölt testet a súlytalanságod.
                      

 

       Sekély lagúnák mocsarát sem látni a gondolából.

                      

       A vesztés biológiáját most tanulom a fáktól..



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése