Mosoly az OLVASÓNAK

Nem a Parnasszus felé indultam. Csak írok...

Magamnak: lelki terápia. Neked: talán lehetne léleksimogatás.

Higgyünk ebben!

2011. január 24., hétfő

Azért...


(verses üzenet farkaskölyöknek)

Dúdolgatnék neked a búgócsigákról,
a gyermeki ösztön mindig kéznél van,
nyúlnék minden kipattanó hegedűhöz,
a finom rezgésekre is ráhangoltam...


Tudnék én díszruhában is tetszelegni,
futótűzként szíveket gyújtani örömre,
csak ne állna odébb tőlem a derű,
s mosolypillanatom szilánkra ne lépne!


Önmagam árnyékát nem tudom átlépni
- közhelyes igazság magva bújt meg benne -,
tőlem ne várd a formák gyűrűző színeit!
A sivatag vizét nem szomjazza az elme.




2 megjegyzés:

  1. Megköszönöm válaszod, és belenyugszom. :)
    szeretettel
    peti

    VálaszTörlés
  2. Farkaskölyök, én köszönöm, hogy vagy... nekem (is). :)

    VálaszTörlés