Mosoly az OLVASÓNAK

Nem a Parnasszus felé indultam. Csak írok...

Magamnak: lelki terápia. Neked: talán lehetne léleksimogatás.

Higgyünk ebben!

2011. január 31., hétfő

Ozirisz új dala

 

Megvilágosodni...

Az öregedést megállítani...
Szellemet a mindenségbe mumifikálni?

Térben, időben feldarabolt létem szétszórtan.

A vágyaknak, a szenvedélynek, az álmoknak meghaltam.
Ésszerűtlen íziszi feladat a roncsokat pólyálni!
A szívem, jaj, a szívem halak gyomrában rég!

Lelkem zöldes színét nem ismeri fel az Ég!

 

 


5 megjegyzés:

  1. Ókori, mégis "zöldes", tele lélekemelő, ifjuhodni törekvő vággyal. Köszönöm, nekem is bíztatás, erőt adó, így a tavasz zöldületén.
    Barátian

    Magdi

    VálaszTörlés
  2. Érdekes az értelmezésed! Talán valahol a szöveg mögött az is benne van... :)
    Köszönöm a látogatásod!

    VálaszTörlés
  3. Igazad van , a roncsokat nincsen miért pólyálni,az értékek idővel átértékelődnek, és értéktelené válnak… :-)....:-(

    VálaszTörlés
  4. Zoltán, amint látom, együtt nevetünk és sírunk. Ez jó, vagy rossz? :)
    Köszönöm a látogatást!

    VálaszTörlés
  5. Egyik jóismerősöm visszhangja:

    "Verseidhez gratulálok, betekinteni engednek a belső világba, az én gyötrődése, önmarcangolása árad belőlük. A lélek bolyong , nem tud elszakadni gyökereitől. Nem talál nyugalmat, nem tudja elfogadni a teljesen idegent, a teljesen újat.
    A verseken érződik, hogy az én keresi a saját hangját, fogja még az elődök kezét, talán bátorságot, önbizalmat akar szerezni tőlük.
    Folytasd a versírást !
    Marika"

    Kedves Marika, nagyon köszönöm!!!!!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés