Mosoly az OLVASÓNAK

Nem a Parnasszus felé indultam. Csak írok...

Magamnak: lelki terápia. Neked: talán lehetne léleksimogatás.

Higgyünk ebben!

2011. január 25., kedd

a boldog esélytelenség dala


lehettem volna


lehettem volna zászlóvivő
de megtorpedózták a háborút -
lehettem volna béketárgyaló
de elárverezték a bosszút


lehettem volna alpinista
de megfékezték a hegyeket -
lehettem volna mélytengeri búvár
de kiszikkasztották a vizeket


lehettem volna úri dáma
de elveszett az etikett -
lehettem volna feslett kokott
de betiltották a pénznemet


lehettem volna szülésznő
de eleve elvetélt a szakma -
lehettem volna temetőőr
de a sírokat feledés mosta


lehettem volna valaki
de azt személyesítették -
lehettem volna senki is
de ezt elnehezítették

lettem ki vagyok
"földszülte föld
istenlehelte lélek" -
és élek élek élek




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése